Tila

Tammikuu

25.1.2010
Grande Finaale
Torstai-ilta: Notta kierreltiin kaupunnilla hahhenpurkissa ja kytät pysäytti, joten Jaakolla melkein tuli pissa housuun.....Mutta eipä sinä iltana muuta tainnutkaan tapahtua tai ainakaan siitä ole mitään muistikuvaa.

Perjantai aamu:

Synkät tunnelmat, viimeinen aamu hahhenpurissa, mutta saimme jotenkin itsemme koottua ja lompsimme aamupalalle. Aamupalan jälkeen aloitimme tekemään esitelmää Suomalaisesta metsänhoidosta ja metsurin työvälineistä..Tämän jälkeen olikin esityksen vuoro ja sahojen huolto ja palautus. Sydäntä repien he veivät Tonin ja Heikin kädestä sasdolmaarit ja Jaakon kädestä stihl 260 moottorisahan..

Perjantai iltapäivä:

Syömässä käytiin ja tavarat pakattiin jä lähettiin frankfurttiin päin. Matkalla nautimme jälleen täysin kahjon bussikuskin kyydissä ja helpotuksesta huokasimme kun saavuimme montebaurin juna- asemalle jossa hyppäsimme ic- junaan..Junalla päästiinkin frankfurttiin ja ihan aseman vieressä olikin  neljän tähden hotellimme, joten kamat sinne ja kaupungille...Kaupungilla käytiin syömässä jonka jälkeen Jaakon ja Heikin nenät alkoivat vetää yökerhoille ja kauduille joiden reunoilla minihameiset naiset poseerasivat. Toni piti kuitenkin miehet ruodussa ja terveinä pääsimme takaisin hotellille nukkumaan onneksi.

Lauantai aamu:

Ja suoraan takasin kaupungille hieman tuliaisia ostamaan ja katselemaan erilaisia liikkeitä. Ja samalla reissulla Toni taisi tehdä oman ennätyksensä pitsan syönnissä :). Iltapäivällä menimmekin metrolla farnfurtin lentokentälle josta lentomme lähti illalla seitsemän aikoihin takaisin kotosuomeen ja päin raitista elämää.. Hengissä selvittiinkin Helsinki Vantaan kentälle jossa oli taksi odottamassa ja kuljettamassa Evoa kohti.

Matkasta:
Reissu oli todella mielenkiintoinen ja avartava. Vaikka Jaakko ampuikin pullonkorkin silmäänsä!! Husvarna treefroursix jumalauta duu duu duu. Mahtaakohan olla terveitäkään enään nuo.

Tikka, Pesukarhu ja Babyface kuittaa lopullisesti!